FAQ

Welke gegevens moet ik doorgeven bij mijn bestelling? 

Hou in elk geval straatnaam en huisnummer gereed. Dan kunnen we u snel van dienst zijn.

Kan ik een taxi voor een bepaald tijdstip bestellen? 

Ja, u kunt voor ieder tijdstip van de dag een ROMAN Taxi reserveren.


Kan ik een ROMAN Taxi bij een metro- en/of treinstation reserveren? 

Ja, dat kan, maar alleen als u een specifiek adres + huisnummer kunt opgeven.

Kan ik vooraf een vaste prijs afspreken? 

Ja. In principe rijdt elke ROMAN Taxi-chauffeur op de meter. Maar als u wilt kunt u op het moment van instappen een prijsafspraak maken met de chauffeur. Als de meter eenmaal loopt is dit niet meer mogelijk.

Heeft de chauffeur een navigatiesysteem aan boord? 

Ja, alle ROMAN Taxi-chauffeurs hebben een navigatiesysteem in hun auto. Zij beschikken echter ook over een zeer goede stratenkennis, en hebben het systeem vaak niet of nauwelijks nodig.

Neemt de chauffeur de kortste of de snelste route? 

Een ROMAN Taxi-chauffeur rijdt automatisch de kortste route. Tijdens de spits of wegopbrekingen kan de chauffeur met u overleggen of de snelste route ook een optie is.

Kan ik in de taxi met mijn creditcard betalen? 

Ja, in alle ROMAN-taxi’s kunt u met creditcard betalen, uitgezonderd Diners Club.

Kan ik in de taxi met een pinpas betalen? 

Ja, u kunt in alle ROMAN-taxi’s met een pinpas betalen.

Kan ik ROMAN Taxi bellen voor een kort ritje? 

Ja, ROMAN-taxi’s weigeren geen korte ritten. Ook voor een kort ritje kun u ons altijd bellen.


Helpt de chauffeur met het instappen en/of het tillen van mijn bagage?
 

Ja, iedere ROMAN Taxi-chauffeur helpt met instappen en/of bagage.

Kan ik op Schiphol worden opgehaald? 

Ja, dat kan. Zodra u uw vluchtgegevens weet kunt u ROMAN Taxi bellen om een taxi te reserveren. Vermeld hierbij het volgende: uw naam, vluchtnummer, aankomstdatum en aankomsttijd en uw telefoonnummer. Dan sturen wij u zo snel mogelijk een taxi naar het Meeting Point. Deze heeft ongeveer 15 minuten nodig om voor te komen rijden. Wilt u uw klanten met een naambordje op laten halen van het Meetingpoint op Schiphol, dan betaalt u bovenop het metertarief een meerprijs van 10 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten